سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 40049 | بازدیدهای امروز: 2| بازدیدهای دیروز: 2
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان

اشتراک
 

هیچ خبر دارید یک بانوی 84 ساله اسپانیایی که از پادشاه و ملکه و حتی تمام اشراف اسپانیا ثروتمندتر است نمیتواند از شاه و فرزندانش جازه ازدواج بگیرد؟
این زن «خیاتانا،آلبا،جیمز،استوارت،دوشس،گراند و...» نام دارد و اگر بخواهیم لقب او را بنویسیم ، چند سطر خط باید پر کنیم ، خانه او هم مثل بقیه مسائلش که خاص است ، در یک قصر بزرگ واقع شده که در واقع یک موزه بزرگ است و در مادرید قرار دارد و البته او یک کاخ بزرگ هم در شهر سویل ، هزاران هکتار زمین ، سهام و ... گرانقیمت دیگر هم دارد و همین مورد آخر عاملی شده تا یکی از بزرگترین جنجال های رسانه ای در اسپانیا و حتی برخی کشورهای دیگر بوجود آید.
ماجرای عاشقی هم اینگونه آغاز میشود که خواستگاری 50 ساله ناگهان در یک سینمای شهر مادرید دوشس را میبیند و فورا از او خواستگاری میکند ، ولی از آنجا که املاک خانم حدو حصر است 5 فرزند وی که بزرگترین آنها 60 ساله است و همگی وارث القاب و عناوین او هستند ، احتمال میدهند که این شخص قصد تصاحب ثروت وی را دارد و این عاشقی بهانه است و البته پیرو مریض احوالی داماد هم دیگر بهانه های این خانواده برای پاسخ منفی گفتن به این خواستگار است.
این جنجال در حالی ست که نامزد خانم آلبا اظهار کرده است : من فقط خیال زندگی با دوشس را دارم و حاضرم برای اثبات حرف هایم هر سندی را که لازم باشد امضا کنم تا نشان دهم هیچ چشمداشتی به ثروت او ندارم.
در پی این سخنان هم خانم دوشس به کاخ اقامتگاه شاه و ملکه اسپانیا میرود تا از ملکه صوفیا بخواهد که وساطت کرده و مجوز ازدواج دوباره او را از شاه بگیرد اما از آنجا که خود ملکه صوفیا فردی مذهبی و مقید به اصول است به خاطر نارضایتی فرزندان خانم دوشس پاسخ منفی به وی میدهد.
بد نیست بدانید که مجلات مد روز اسپانیا این روزها بیشتر صفحات رنگی خود را به مصاحبه با دوشس اختصاص داده اند و مجله «اولا» در مصاحبه ای با اختصاص هشت صفحه رنگی و جلد خود به موضوع ، از قول خانم دوشس نوشته است :‌ من بیمار نیستم و بسیار تنها هستم و میخواستم با ازدواج خود فقط به روزهای خلوت و کسل کننده خود رنگی تازه بزنم و برای رسیدن به مقصود کوتاه نیامده و صبر میکنم!

توجه : برای آگاهی از بروزرسانی وبلاگ در خبرنامه عضو شوید . مرا از نظرات خود مطلع سازید.
برای تبادل لینک ، در قسمت نظرات پیام بگذارید و لینک مرا در وبلاگ خود بگذارید تا من نیز این کار را انجام دهم.
باتشکر از توجه شما عزیزان




  • کلمات کلیدی :

  • نویسنده: امین(چهارشنبه 87/11/30 :: ساعت 7:20 صبح)


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ